- Cei care cumpără pentru prima data CRM își doresc să centralizeze toate datele și să automatizeze activitățile de bază din cadrul firmei.
- Aproape toți cei care cumpără CRM își doresc să automatizeze procesul de vânzare.
- Solicitările de integrare cele mai frecvențe sunt pentru email, calendar și site-ul companiei.
- Mai mult de jumătate dintre cei care cumpără CRM folosesc metode neautomatizate pentru a gestiona relația cu clienții.
- Mulți dintre proprietarii de afaceri mici și mijlocii caută o suita de aplicații CRM integrate.
- Majoritatea celor care cumpără aplicații CRM preferă soluții online decât soft instalat pe calculator.
- O parte dintre cei care cumpără CRM își doresc că și clienții lor să aibă acces în aplicație (cu drepturi limitate).
Ce doriți dvs să obțineți de la o soluție CRM?
Înainte de a prezența Spica CRM companiei dvs, ar trebui să va acordați timpul necesar pentru a va analiză nevoile și obiectivele. Identificați locul în care procedurile dvs bazate pe documente scrise se poticnesc sau consumă prea multă hârtie. Este posibil ca o parte din proceduri sa lipseasca. Fiti atent în mod deosebit cu departamentele de vânzări, achiziții sau resurse umane. Următoarele întrebări va pot facilita acest exercițiu de brain storming:
GS Data este o firma care dezvolta si implementeaza aplicatii web pentru automatizarea firmelor din judetul Constanta. Completati datele dvs si veti fi contactat de un consultant GS Data.